HAPPYFACE

Datum: 2008-06-02 Klockslag: 15:51:45

Varför happyface? Jo, för att jag fick just veta världens bästa sak typ! :'D Åh, började nästan gråta.
Det här blev plötsligt en väldigt bra dag. MEN FYFAN VAD GLAD JAG ÄR!<3 ojojoj.

Har just lagt in bilderna från helgen, så det kommer nog en bildblogg senare idag. :)
Iallafall så har det varit en ganska lättsam dag, när jag vaknade av väckaren vid 06:15 kände jag bara att jag inte orkade åka iväg på skolan, så jag frågade Sulle om det var lugnt att jag stannade längre, vilket det såklart var. Så jag tog 09:15 bussen hit till Kramfors istället för 07:20, så jag slapp skolan på förmiddagen. :'D Funderar även på att åka tillbaka till stan och vara med henne ikväll eller imorgon och stanna tills på onsdag. :) Blir nog imorgon, eftersom jag måste städa ihop och sådär här idag. Efter skolan gick jag och köpte en lök, tomatpuré och quornfärs så nu blir det spaghetti&quornfärssås eller chiligryta till middag. Mums!

Det som inte dödar stärker.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback