HAPPY ENDING

Datum: 2008-06-04 Klockslag: 07:43:46

Har just sminkat mig och fixat håret, ska snart ta och göra någon frukost också. Gick och la mig ca 01:30 igåroch hade svårt att somna, så jag är inte direkt sådär superpigg idag. Ska bli otroligt skönt att få åka tillbaka till baby och dela säng med henne igen, även om man dör av värme och sådant. Men jag saknar henne!<3
Men nej, nu är klockan 07:41 så om jag ska hinna äta någon frukost innan klockan 08:00 då jag ska gå så får jag nog skynda mig lite.

Ha en trevlig dag allihopa, det ska verkligen jag ha! :DD

Jag är förresten lite kär i Mika - happy ending. Typ allmänt mysig låt bara! :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback