G ö t e b o r g

Datum: 2008-06-29 Klockslag: 21:40:07


Ja, nu ska jag försöka att sammanfatta resan litegranna, för jag orkar inte göra det alltför detaljerat. (Är fortfarande halvdöd med en hjärna som är lite ur funktion, har inte hunnit återhämta mig riktigt ännu.)

Tåg/buss/bil; ca 33-34 h
Göteborg; ca 30 h
(Ja, jag måste påstå att vi är rätt sjuka som betalar ca 3000 spänn och reser sådär för att se The Used spela i 45 minuter.)

Och lite kort om vad vi gjorde och vad som hände; West Coast Riot, The Used, Scandic, Liseberg, mjukiskläder, cirkus, frukt, svett och porr.
(Ta hänsyn till att vissa saker är ganska interna och vissa saker går jag helst inte närmre in på. x))

Skulle gärna sätta mig och skriva ner vad vi gjorde och allt sådant, men alltså.. jag orkar verkligen inte. Men jag ska iallafall berätta att Bert läst våra tankar om hotellrum & porr, haha! :D Alltså, han är verkligen mannen, myten, legenden. Har blivit helt besatt av honom nu, I want him so fucking much! ;_; Och jag kanske ska förklara frukt? Under resan (och nu efteråt) har frukt varit ett ständigt återkommande ämne. Det började med att jag sa något om att Bert skulle stå naken med ett bananskal på snoppen, och sedan satt det hela igång! :D Haha.
En liten sak till; Balder höll på att ta död på mig. Jag var L I V R Ä D D! Blundade hela vägen, och om ni sett mig skulle ni förstå vad jag menar med livrädd.

   

Så till dagen/kvällen.
Började med att vi åkte på Ica och köpte frukt, jag, Elza och Deson. Sedan gick vi på grillis med Martin och åt glass! :D Senare så gick vi på pizzan och åt, jag tog en kebabtallrik, mumma! Vi såg förresten något.. riktigt roligt. En tant&gubbe kommer och cyklar och när gubben kliver av cykeln (han hade ingen tröja på sig) så ser man typ 15-20 cm av hans röv osv, vi började asgarva osv. xD Så resten av kvällen har vi Cheebys bara suttit hemma hos Deson och spelat Guitar Hero och drygat oss! :DD Sedan när de skulle se på fotboll så drog jag mig hemåt eftersom jag ska upp och jobba imorgon, fuck my life. :c Hah!      . J a g v i l l a l d r i g v ä x a u p p ! .

Så nu ska jag kika vad det är på tvn och sitta framför den ett tag, sedan blir det till att sova så jag orkar kliva upp imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback