Fields of gold

Datum: 2008-06-11 Klockslag: 01:06:19

Jag blir helt tårögd av att lyssna på den låten alltså. Den är så sorgligt vacker och.. känslan jag får av att höra den säger mig att jag lyssnat på den vid flera olika tillfällen då jag inte mått så bra. Den passar perfekt för hur en del av mig känner mig.

Har suttit och tittat på massa kläder ikväll, bl.a på asos.com och nelly.com. :) Har dock inte råd att beställa något därifrån just nu, men när jag får lönen sedan så ska jag nog beställa något och unna mig något lite dyrare plagg. 
Funderar även på om jag ska orka kliva upp imorgon och gå och titta på skolavslutningen här i Ramsele, skulle vara roligt att se hur årets 9;ors bildspel ser ut. Eftersom vi var de första som hade det, så ska ju de såklart också ha det vilket säkert alla klasser kommer ha hädanefter. Men jag är helt säker på att ingen klass kommer ha ett bättre bildspel än vad vi hade, för vi hade så himla mycket bilder från olika år och sådär. Ett annat plus var väl att vi var den bästa klassen någonsin också! Jag saknar alla så otroligt, sammanhållningen liksom. Men jag hoppas att nästan alla kommer hitta på något tillsammans under sommaren, det skulle vara så himla roligt. :) 

Men om jag ens ska orka fundera på att kliva upp imorgon och gå ner på hembygdsgården så borde jag nog lägga mig snart. Kom på en till sak jag måste nämna också bara, att jag såg idag att jag fick MVG på Medieprodukion A vilket jag blev jätteglad över! :'DD

kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Jag blir också tårögd av fields of gold!

Tack för kommentaren. Du har nog minst lika snygg!

2008-06-11 @ 09:13:30
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: PUSSYDOLL

Fields of gold, verkligen en helt underbar låt! Med Cassidy då alltså. :)

2008-06-11 @ 11:04:48
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: PUSSYDOLL

^^, Ja det är den verkligen! Hennes röst är så härlig. :)

2008-06-11 @ 13:16:19
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback