Examensband

Datum: 2008-06-06 Klockslag: 18:28:35

Ja, tänkte roa mig med att skriva av det som folk skrev på mina band till hatten förra året då jag tog examen. :)
(Blir dock inte alla, för det orkar jag veligen inte, men skriver några så får jag fylla på senare.)

Hello Patta <3 Jag ska inte dra upp något om dina "du vet vad", då blir jag kanske en av dom enda. Hähä jag vet inte hur länge jag känt dig men jag har ju vetat vem du varit så länge jag minns. Det är kanske för att vi var ärkefiender när vi va små. Kajsa o jag mot dig o Sulle XD Men NU är du en av mina favoriter vill jag lova. Alltså en av dom kulaste saker som finns är att leka med dig o elza och bara vara helt störd <3 T.ex nu i nässjön när vi har dansat till kunglåten och planerat upp vårat släkt träd, fast vi måste göra upp ett lite mer noga till dig senare. Sen allt annat vi gjort... Hockeyskolan med dampix <3 Det var bara nå jävla larv! Hahaha. Sen Nordsjö!! Vi va så grymt aprädd, tur jag hade korkbössan iaf. Vittrerna skulle ta kol på oss och Sebbe skulle mörda oss XD Sen när du satt vid elden och skrek för du hörde bäbisgrin, jag som trodde att min fjällräven sovsäck bränts upp. Och nån gång va vi så rädd att elina ringde Gabbe typ XD Men det var ändå du o jag som va bäst när vi gjorde våran armdans och hädde glasögon på laman XD Sen sket vi nästan på oss när skterna va på bron och drog i soperna Ha! Nog om Nordsjö! Sen var det ju Geeks, Hatad o Älskad (av oss själv såklart) Vi gjorde också massa kula saker t.ex Kalas, sing a long och Panic! det var faktiskt kul när vi satt på trappen och väntade när Sulle och Elina va på Donken o Ryan och Brent kom och gick! Och livvakt x'D som fråga oss om en "Drugstore" och vi trodde att han skämta haha XD Sen är det vi töntar som har gjort en massa kul. Först och främst Te Parti =D Jag minns ej vad vi var men du såg iallafall ut som en socialdemokrat. HAHA. Sen va vi på Fjällsjö och fiskade upp en 100 lapp och så kom glädjedödaren Kajsa och tog den =( IDIOT! Sen när vi sov i elzas tunnel och du tyckte att mikey va så snuskig XD Sen döpte vi om Morris. Och när vi skulle ha disco med det blev "mys" (XD) kväll på altan istället. Men snart blire disco <3 de kommer äga! Här tar det slut. (Snart) Så lycka till i Kramfors och glöm mej INTE om det; I will kill your pets =) Vi måste hälsa på varandra massa, massa. Älskar dig så häääär (fortsätter) mycket Strumpan <3 Rign mej om det ör oläsligt =) <3 // Pop fredrik

My lovely Sarix =) Damn girl vad jag kommer sakna dej. Du och jag som skulle gå media i Kramfors tsm, men tyvär övergav jag dej för Sollefteå =/ NEEJ! Jag skulle ha valt media ist, haha! Nemen jag kommer ju och hälsa på dej ofta. Så ska vi gå på dollar och äta gokebabrullar från Sylos =D Va fult de va när vi gatt gå in där och köpa två kebabrullar åt fredrik xD Sen när vi va påväg hem så körde mamma för fort förbi en sån där fartgrej och vart livrädd att hon skulle få böter, sepe! fan va många minnen man har tillsammans med alla. Du och jag har gjort många saker i våra dar. När de alltid var "Alla", de va tider de. HAHA när du, jag och Kajsa hade en "Jag älskar anton" klubb. Fyfan va mobbat. När vi sovde i lekis och hade fisparty "släpp en fis" kung =) Vi har hur många fler minnen som helst, men nu orkar jag inge mer =P Kommer sakna nån att mysa med, min älskade Pusselbit. Älskar dej så sjukt mycke gumman. Även fast vi inte bor i samma stad till hösten finns jag alltid här för dej. PUSSPUSS BABE <3 P.S Visst är vi bästisar? ;) glömmer aldrig det =) <3 LYDIA

Hey Ms. boobs! Nu går vi ut o du flytta till Kfors till Håkan, Ninix o Nicklas. Lyllo dig din puppa! =D Och jag kommer gå i stan med Bella, O_O troligtvis. =/ Men I think that we will träffas somewhere. (stavas?) Kommer faktiskt sakna dig din högröstade/störbröstade varelse. Men din master will be there for you! Your boobs your boobs your boobs are okey, and no matter what they say I know ther are okey ;) I Sthlm kan vi leka hest på natten o spela in en Metalporrfilm på hötorget! Pussi Pussi <3 / Tvilling "Maaatinga"

Hallå där =)  Haha! humm humm... where shall I begin? Vi har ju varit vänner sen solvej (stavning..) Kommer iofs inte ihåg så mkt från den tiden men det ägde säkert =D Våran överenskommelse lyder ju att vi börjar skriva om nordsjö

Orkar inte mer nu, så jag fortsätter senare som sagt. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback