D o n e

Datum: 2008-06-16 Klockslag: 17:08:00

Så var första dagen gjord. :) Det gick faktiskt bra, har ägnat hela dagen åt att rensa ogräs och kratta gravar. Har varit asfint väder också, så nu har jag grisrosa kinder också. Tycker faktiskt att jag lyckats ganska bra med att tänka på annat än detdär, vilket har varit jätteskönt. Så när jag kom hem från jobbet så höll pappa på att göra grillat åt mig, mumma! :D Ska dock äta ännu en gång när mamma kommer hem och de ska äta, bara för att det är så sinnessjukt gott.

Ibland är det enda som behövs för att bli på väldigt bra humör att någon bara visar att den finns där för en. Väldigt uppskattat eftersom jag är så sjukt beroende av människor och inte alls klarar av att vara eller känna mig ensam. 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback