BRÄNNBOLL

Datum: 2008-06-03 Klockslag: 23:38:15

Gick ner på Haga och tittade på brännbollen en stund, men det var kallt och inte så roligt som vi tänkt oss så vi gick hem igen. Kom nog hem runt klockan tio ungefär.. Nu ska jag snart göra mig lite nudlar och sedan borde jag nog sova.

Har inte så mycket att skriva nu, är så himla trött att jag inte riktigt orkar tänka efter vad som hänt idag. Har iallafall diskat en massa och delat upp allt porslin eftersom Erika flyttar imorgon. Så, nu bor jag själv till skolavslutningen. Kommer vara ganska tomt här utan alla hennes grejer, men jag överlever nog. :) Eftersom vi är ledig torsdag och fredag så åker jag till Sollefteå imorgon och nattar hos Sulle tills på torsdag, saknar min guldklimp ju! :*
 
image17
Elina, jag och Erika påväg hem från brännbollen!

image18


Godnatt! :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback