S j u k

Datum: 2008-07-08 Klockslag: 11:28:37

Vaknade imorse och mådde jätteilla, så.. det blev inget jobb idag. Lyckades somna om och vaknade sedan av att jag kallsvettades osv, och jag mår fortfarande lite halvkonstigt. Pratade nyss med Lydia också, hon ska nog sätta i mitt löshår idag eller imorgon, puss på henne va!

Jag hatar att man inte har tid att umgås med alla man vill umgås med, men.. tiden finns typ inte. :c Sedan blir det ju ofta att man umgås mer med någon/några, och då minskar tiden med de andra. Sug! Men så fort jag slutat jobba ska jag vara sjukt social osv. SÅ KOM MED FÖRSLAG PÅ GREJER VI KAN GÖRA! :D En hel massa bad ska det iallafall bli, sedan MÅSTE det bli Nordsjö med kioskbiträdena, osv. Ah, jag har massa saker jag vill göra, men man ska inte säga för mycket.

Men nu ska jag  nog ta och gå ut och sätta mig och sola. :)
[Det är alltid roligt att kunna irritera någon. :)]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback