N E R V O U S

Datum: 2008-07-24 Klockslag: 00:29:14

När jag fick klart för mig att mitt besök på Vårdcentralen imorgon 09:00 kommer innebära att jag ännu en gång kommer tvingas utstå något av det värsta jag vet - blodprov! Fast hela sjukhus grejen skrämmer ju mig, så fort jag är på ett sjukhus (eller liknande, som t.ex vårdcentral) så blir jag så nervös att jag nästan måste spy och ja, ibland är tårarna inte långt  borta heller. Jag vet inte vad som skrämmer mig så mycket, egentligen.. Visst är jag rädd för nålar, blod osv, men det är inte det, tror jag iallafall.
Vad är ni riktigt, riktigt rädda för?

Men som sagt, önska mig lycka till. u_u'
Men nu gör mitt huvud alltför ont, och jag behöver sova om jag ska ta mig upp om.... ca 7 timmar. -.-
Morgondagen suger på flera sätt, först tidig morgon, vårdcentralen och sist men absolut inte minst - Lars åker tillbaka till Stockholm. :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback