BORED TO DEATH

Datum: 2008-07-24 Klockslag: 18:04:30


Okej, jag är ju nästan sjukligt uttråkad nu. ;_; MEN, imorgon ska jag och mami åka till Sollefteå och köpa en systemkamera åt mig! :'DD En Nikon D80 blir det, äntligen! Är ju dock bara 18-55 mm objektiv på den, så om ett tag ska jag få ett 70-300 mm. :D Så ja, imorgon blir jag 7000 fattigare, känns lite surt men. ;<

Iallafall, läkarbesöket. Jag fick ta prover, som dock inte visade något, sedan pratade jag med läkaren lite och han kände på min mage osv. (Magen låter lite konstigt när det var halsen jag hade problem med, men om jag haft ont i magen hade det kunnat vara körtelfeber.) Så det var bara att åka hem igen, och vänta på att Lars skulle åka så man kunde säga hejdå och sen lägga sig och sova igen. Jag blir alltid så sjukt ledsen av att säga hejdå till någon, liksom.. Ah! :c Så, nu vet man inte om man får se honom innan jul igen, kul? Näe. :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback