All these days I'll forever cherish

Datum: 2008-07-03 Klockslag: 20:49:25

Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär.. faktiskt. Jag undrar om du någonsin under någon kort liten stund känt den obehagliga oron av att inte veta om det du gjorde var rätt eller fel? Den känslan har börjat besöka mig alltmer ofta nu för tiden, men jag försöker att tränga undan den och tänka på annat. Men faktum kvarstår, jag saknar dig, faktiskt.
Det finns så mycket man ångrar, med så många olika människor. Jag ångrar verkligen att jag släppt taget om vissa människor, även om det kanske var oundvikligt. Jag hatar att känna såhär.

Ja, nog surrat om det. Har iallafall blekt håret nu, men måste bleka det en gång till på lördag eller söndag. Utväxten är orangeaktig och ja, mitt "nederhår" är fortfarande mörkare än det uppe på huvudet, och det ska det bli ändring på. Men det är myyyycket ljusare nu iallafall, vilket känns rikigt bra. Så, till veckan kanske jag kan få i löshåret om någon vänlig själ är villig att sätta i det. Det skulle vara awesome, har ju längtat så mycket efter att få i det där jävla håret. Hah! :D

Nu ska jag nog titta på tv.nu om det finns något bra att se, sedan hämta lite glass och slutligen beställa bh:ar, en klänning och en bikini. :D


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback