The baby's room

Datum: 2008-12-13 Klockslag: 17:01:12

Vaknade runt klockan ett, sjukt tråkig dag. Bestämde mig iallafall för att titta på The babys room nu på dagen, eftersom det kanske skulle bli svårt att sova om jag såg den ikväll.  J a g   k a n   j u   s ä g a   a t t  
j a g   ä r   g a n s k a   g l a d   a t t   j a g   s å g   d e n   u n d e r   d a g t i d. 

De som känner mig vet nog att jag är ganska tålig när det gäller skräckfilmer och dylikt. (fast barnfilmer är ett undantag, när det är något läskigt i dem så är jag verkligen rädd. Rock a doodle är ett bra exempel, HATAR de där jävla ugglorna. ;_;) Men när jag såg den här filmen så skvatt jag verkligen till några gånger, den var aningen obehaglig. Någon så feg som Erika skulle nog få en liten hjärtattack, haha. n_n

På tal om Erika så hade vi en lång diskussion på bussen igår, om hur tråkigt det är att vi knappt pratar eller umgås numera. Det får det bli ändring på! Vi pratade även om hur skönt det skulle vara att åka ner till Stockholm över en helg och bara vara. Jag önskar att det var så att man fick gå in på krogen det ÅR man fyllde 18, inte på datumet. Så tråkigt när typ alla andra fyller år ganska långt in på året. :c

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och laga kotletter, kokt potatis & bearnaisesås. Mumma! :D Nu kom hon, så jag ska pallra mig iväg och titta i dagstidningen hon köpt, på bilden på barnen. :D Födelsegrejen åt Nathalie, bild kommer senare. n_n (Dock så stavas hon Natalie, bara för att min syster är lite av ett arsle och glömde h:et när hon skickade in pappren till folkbokföringen. ._. Haha! Men hon är ändå en Nathalie för mig.)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback