Snart är det färdigt

Datum: 2008-12-15 Klockslag: 21:14:40

Ja, snart har jag bockat av alla skolgrejer. Känns hur skönt som helst! Gjorde teoripappret till gympan för ett tag sedan, så ska jag fixa färdigt min slutuppgift nu. Ska lämna in den & redovisa imorgon, vi får väl se hur det går. Just ja - jag gjorde matteprovet idag också. Det blev iallafall ett G, men ett G+ eller VG hade inte suttit helt fel. Får väl se på torsdag.

Har varit en ganska dryg dag, stannade på skolan till 14:40 ungefär, trots att jag slutade 10:20 eller något sådant. Men efter jag gjort matteprovet gick jag till skolsköterskan som ringde mig imorse. Vi bestämde ju förut att jag skulle komma dit under hösten och kolla upp min skolios. Den hade blivit lite bättre trodde hon, nu var ryggraden bara några grader sne. Sounds good! Så sa hon att det var jättebra att jag tränade på träningsvärkstan också, för att bygga upp ryggmusklerna och på så vis undvika att få ont i ryggen. Men iallafall, sedan så satt jag och redigerade min bild på Josefin som ska bli så lik en bild på Liv Tyler som möjligt, hann nästan redigera färdigt den. :] Så passade jag på att skära en parspatou också, lyckades ganska bra denna gången - och utan att få ett vredesutbrott dessutom. Resten av dagen har jag bara sovit, alldeles för länge. Har slutat vakna av min väckare på mobilen, det suger lite. Tur att Elina ringde och väckte mig lite efter 19:00, så jag inte sovde hela kvällen.

Men nu måste jag göra slutuppgiften, sedan ska jag göra mig en macka & dricka lite julmust medan jag ser på tv.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback