I see your true colours

Datum: 2008-12-14 Klockslag: 13:00:35


Jag dör lite varje gång jag hör/ser denna. En av de bästa & finaste reklamerna någonsin om ni frågar mig. Tummen upp för Björn Borg! :D

Så var det söndag igen då, den tråkigaste dagen på hela veckan. Den här söndagen känns lite extra tråkig och jobbig, för jag måste plugga massa till matteprovet imorgon och även göra den där jäkla slutuppgiften i Bildspråk. Fast istället har jag legat i sängen och ätit lussebullar tillsammans med Chester, eller han åt russin. Haha! :'D Han är helt obeskrivligt bra, så speciell. :') När jag väl bosatt mig på rikigt så ska jag ta med honom, min lilla älskling.

Nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter och samla energi till att jobba matte/fixa slutuppgiften. OCH så blir det lax till middag idag också, mumma. :''D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback