Y r a n

Datum: 2008-08-01 Klockslag: 13:10:13

Mm, borde snart börja packa.. Sitter här och känner mig stressad, och som alltid då, så sitter jag bara och stressar upp mig ännu mer istället för att göra något. -.- Har iallafall duschat, så då var det klart. Så snart blir det systemet och packning, sedan är.. allt klart? Jag bara måste ha en pridevodka alltså, haha. :'D Hoppas att det är bättre väder i Östersund, för här regnar det en hel massa. -_- Boring!

Jag hatar att vara i närheten av dig, men samtidigt inte. Om jag ändå bara kunde slippa se dig, det hade varit så mycket enklare. :c Eller, om allt varit annorlunda..


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback