The sky will fall without you.

Datum: 2007-09-12 Klockslag: 19:06:26

Sitter på skolan nu, och ja, min första mening börjar alltid så nu för tiden.. (Kanske inte här, men på andra ställen iallafall.)
Är föräldramöte ikväll, så vi är några stycken som sitter här i datasalen för att föräldrarna ska kunna titta på vad vi på media sysslar med egentligen. Innan jag åkte hit var jag, mamma, Erika och hennes mamma på en resturang och åt. Jag orkade knappt något av min pizza, så jag sparade den i en kartong jag ska ta med hem och äta ikväll.
har försökt fått tag på Emil ett tag också, för som vanligt har vi talat ca. 5 minuter idag. Han skulle se på film och ringa efter det, fast jag ska nog inte ta för givet att han ringer, efterson han oftast inte håller det han lovar känns det som.

Jag vill hem, eller nej.. Jag vill ha fika! :D Sedan vill jag gå hem och titta på tv.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback