Och allting med dig var det jag ville ha.

Datum: 2007-09-14 Klockslag: 23:46:26

Så var man hemma i Ramsele igen nu då. Sedan jag kom hem har jag bara suttit vid datorn och tittat på film. Tittade först på Shrek 1 och sedan på halva Click, men orkade inte se mer. Sedan har jag talat med Emil och så. Fick tala med en av hans tjej kompisar där nere i Värmland, hon sa att han skötte sig bra och att hon höll koll på honom. Sedan när jag talade med honom igen sa han väldigt nöjt "Jag sköter mig bra." eller något liknande, sötungen där. Jag saknar honom så himla mycket, önskar att jag bara kunde få hålla om honom och känna hans lukt, och ja.. allt det där. Men nu är det inte länge kvar, bara tolv dagar tills jag får träffa min älskling igen!
 
Imorgon ska jag åka upp till stallet och titta på tävlingen där och sedan på kvällen ska Lydia och Sara sätta i mitt löshår, yey! n_n


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback