The broken watch you gave me turns into a compass. It's two hands still point to the same time 12:03, our last goodbye.

Datum: 2007-10-06 Klockslag: 00:45:10

Hem kära hem, som nu för tillfället är mitt föräldrahem i Ramsele. Så skönt att vara hemma igen, att inte behöva göra allt själv. Men tiden går fortare och fortare hela tiden, veckorna känns inte långa alls nu. Vilket är bra, för då känns inte tiden mellan gångerna jag träffar Emil lika långa. Nu är det bara tjugoen dagar kvar tills jag får se min älskling igen, det ska bli så himla skönt, särskilt att han är hemma i drygt en vecka.

Och, imorgon ska jag äntligen få umgås med mina snyggingar! Saknar dem hur mycket som helst märker jag nu, vi föralltid? I hope so. Ni har haft ett sjukt bra tålamod, trots min "frånvaro" eller vad jag ska kalla det, tack för det. (Med det menar jag, att ni stått ut med att jag varit nykär, och därför frånvarande.)
Om femtiofyra dagar åker jag även till London med dem, det kommer bli helt underbart. Elina, Dea, Taste of Chaos och The Used. Kan det blir bättre? (Okej, om Emil var med skulle det varit roligt också, men att få umgås med bara Elina och Dea kommer nog också bli skönt.) Fast jag oroar mig för flygresan och hur mina pengar ska räcka till, men det ordnar sig alltid.

Ja, ikväll - kvällen ägnades åt att vara hos syster med lite folk, vilket var mycket trevligt. Alltid roligt att få träffa de söta syskonbarnen också, jag längtar så mycket efter att få ha egna små sötnosar. Men än tar det några år, tråkigt nog. Felicia är så otroligt söt att man bara vill ta med henne hem som sin egna, heh.

Men nej, nu orkar jag nog faktiskt inte skriva mer, är så otroligt trött.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback