your guardian angel.

Datum: 2007-05-25 Klockslag: 20:49:37

ska snart vara med elina och dea och sova i elinas husvagn, trevligt. :'DD fast jag har massa ont i magen, det är mindre trevligt.  den stora killen kostade mig 60 spänn igår ._. han är dyr, haha! fast det var värt det! :3
runt 60 spänn för 1½ timme, det är fan svindyrt, och det suger! :c
iallafall så är the red jumpsuit apparatus overkligt bra O.O puss på dom!
nej, nu orkar jag inte skriva mer, är alldeles för trött.
chips och tönt-mys ikväll :'D <3


I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
even if saving you sends me to heaven.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback