Want to, but I can't help it.

Datum: 2007-05-09 Klockslag: 16:24:26

haft muntligt np i engelska idag, gick  väldigt dåligt men det visste jag att det skulle. eftersom jag inte sa så mycket även om jag visste saker jag kunde säga, palla tala engelska inför folk! :'c mitt första ig kanske? haha.
gick och handlade också till middagen vi ska göra imorron, hoppas vi får mvg på det iallafall. ^-^ så då slapp man lite drygt en lektion iallafall, SKÖNT! eftersom jag somnade vid kanske halv två efter att ha suttit här uppe till klockan ett nästan.. sedan så klev jag upp och duschade vid 7 imorrse, så jag har varit ganska trött idag, och är.
sen nu efter skolan så följde jag med sulle och satt med henne och talade och väntade på bussen. började tala lite gamla geeks-minnen idag på skolan, och om vad man ska skriva på allas band. jag kommer sakna allt här så jävla mycket, samtidigt som jag är otroligt glad att få komma ifrån allt. fast man har ju endå en liten ganagande känsla, en oro om att tappa kontakten med folk och inte hitta lika bra personer på det nya stället. men jag kommer iallafall ha erika med mig, och tone ska ju gå i kramfors så.. och lydia tänker jag inte tappa kontakten med, never! sulle har jag känt HELA livet, och då menar jag verkligen hela. vi har alltid varit vi, ända sedan vi var endast någon månad gammal. visst, vi har perioder. och för ett tag sedan tog en av dem slut, men jag skulle gissa på att det antagligen kommer komma någon ny senare. efter att ha umgåtts i 16 år så blir det helst enkelt så att efter en lång period så tröttnar man, och stör sig på minsta lilla felet den andra gör, men det är sånt man får leva med. men det gör inte så mycket, för vi vet att det är så och har alltid varit också. kändes väldigt länge sedan vi bara satt ner och talade lite, men det var trevligt! : ) hur det än blir i framtiden kommer jag alltid att älska henne, och kommer också minnas alla minnen vi har tillsammans.
imorrse när jag gick till skolan var träden ganska gröna, och gräset också. men nu påvägen hem hade de blivit MYCKET grönare.. det är så härligt att se! :') igår testade jag min gröna sommarklänning tillsammans med leggings också bara för att se om det såg dumt ut till, jag längtar efter att kunna gå runt i klänning utan att frysa ett dugg! :')

nej, om jag skulle ta och göra mat så jag blir klar och kan åka till lydia sen! n_n


just kinda stuck between my fantasy and what is real.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback