Om du var här.

Datum: 2007-05-02 Klockslag: 14:39:34

skola idag, otroligt drygt&jobbigt måste jag påstå. så för en timme sen gick jag hem,  missade tre lektioner, vilket känns jätteskönt. folk brukar ju säga att de inte förstår varför personer som går i 9an skolkar i slutet av terminen och att de förstör för sig själva, men det är faktiskt olidligt jobbigt i skolan nu. vi har inte speciellt mycket att göra, men det är bara det att man måste sitta där hela dagen, lyssna på lärarna och försöka göra det man ska. det är jobbigt! vi räknade idag att det är 28 skoldagar kvar, och det är 42 dagar med helger och sånt tror jag. SKÖNT! :'D
det är hundkurs ikväll också, men jag vet inte om jag orkar gå dit. fast varför ska jag egentligen inte kunna offra en ynka liten timme till att vara där? hmf, jag är helt enkelt alldeles för lat.
typ ingen inne på msn heller nästan, så här sitter jag och äter på en klubba och drygar. kanske ska ta och pilla med lite bilder i ps istället för att bara sitta här och lyssna på underbara kent. ^-^
*äta på klubba* usch, jag upptäckte just att jag råkat köpa en sur klubba! ._.
nej, nu ska jag kika bilddagboken och fortsätta smaska på min sura klubba och lyssna på kent! n_n <3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback