Du vänder dig om och ler mot dom som aldrig haft en chans.

Datum: 2007-05-31 Klockslag: 15:45:31

vaknade runt sju imorrse av att mobilen ringde, väldigt bra uppvaknande fick jag iallafall. ouh! ^-^ låg trött och talade i ungefär 45 minuter, sedan blev det dags för mig att kliva upp och duscha för att jag skulle hinna på skolan. men sedan när jag tittade på mobilen och såg hur mycket det kostat för honom fick jag världens skuldkänslor, och nu vill jag fan fylla på hans telefon med typ hundra iallafall! :c åh, dumma telia som är så dyrt&dåligt. det där samtalet gjorde min dag väldigt bra iallafall, typ den bästa början jag kunnat få på dagen. om man inte tänker på kostnaden, åh. och du är så söt!

förlåt :'c (skuldkänslor som faen.)

har köpt hårfärg idag också, för typ 200 spänn. :c så nu är jag helt fattig, på typ en månad har jag blåst 1200 spänn. och då köpte jag bara saker i ösd för typ 300 eller något. så 900 har gått åt när jag bara varit i ramsele, omg. -.-
så då ska mamma färga håret på  mig ikväll, mörkbrunt. men när jag gjort mat och sådär ska jag nog vara med elina&dea, fast jag orkar egentligen inte åka på byn. :c men om vi ska hinna skriva brevet, skicka det till skåne och allt så måste vi göra det typ ikväll, så jag är så illa tvungen!
jag vill att du ska höra av dig, så jag kan ringa..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback