bleed it out.

Datum: 2007-05-18 Klockslag: 13:03:27

vaknade för ca 40 minuter sen, faster kommer hit idag så alla springer omkring och plockar ihop massa saker, eller mamma och pappa, jag och lars sitter vid var sin dator istället. jag typ älskar rummet pappa fixade till henne igår, när man tittar in och ser en soffa och spetsgardiner, det ser så sött ut! :'D dock lite för mycket byråer och sånt, men nånstans måste de ju stå. sen har han hängt upp en stor spegel där med, me likes. tråkig kväll var det igår, helt dött på msn så jag gick ner och tittade på en skitkass film som handlade om new york 2090 nånting. jag tittade på den bara för att kunna fläska chips, eftersom jag var hungrig och är för lat för att fixa riktig mat.
och min slemsäcksinflammation, den är fortfarande kvar. plus att den blivit större nu, suck! -.-
och idag måste jag nog sysselsätta mig med svenskan, att skriva ett arbete om schizofreni, vilket jag verkligen inte orkar. har inte ens börjat, trots att vi hållt på med det på svenskan i några veckor, och att det ska lämnas in nu på måndag.

har just varit nere och flyttat kattungarna till mitt rum, så nu får jag leva med att antagligen vakna lite då och då på nätterna av att de gnäller.

var är du? :'c

the used är kärlek, och bert är typ världens sötaste. <3

image1

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback