because of you.

Datum: 2007-05-05 Klockslag: 14:48:35

klockan är kvart i tre, och jag vaknade just med huvudvärk. är hur trött som helst, men det är inte alls konstigt att jag är det, satt ju trots allt här till 5 inatt och gick sedan ner och tittade på en beck film ett tag. men när jag upptäckte att jag satt och halvsov i soffan så gick jag och la mig, och här är jag! det var min kulaste uppesittar natt på länge iaf, och den första jag haft på länge också. ^-^
snemp satt med nån ful stor mössa och töntade sig, och var stolt över sin krok i örat. haha n_n han är ganska cp störd! ^-^ men undra vad som händer idag då? har lite dåligt liv att jag vaknar till middagen, fast jag brukar i vanliga fall inte bli färdig innan middagen så ofta endå i och för sig.


jag har blivit lite bög när det gäller min musiksmak .___. mwaha! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback