Would you swear that you'll always be mine?

Datum: 2007-08-31 Klockslag: 21:57:06

Jaha, så var man hemma i lilla Ramsele nu igen. Dagen började med att jag och Erika släpade med oss våra stora, tunga väskor till skolan. Normalt brukar det ta ca 10-15 minuter att gå till skolan, men idag tog det nog runt en halvtimme. Usch, vad less vi var! Sedan så hade jag någon sorts mattediagnos och sedan svenska, efter det blev det håltimme i ca 2 h. När jag degat bort de två timmarna så hade vi engelska och sedan slutade vi. Jag mötte Erika och vi gick och hämtade våra väskor och gick sedan bort till busstationen och satt oss och väntade. Vi kom ungefär sist i busskön, så vi blev tvungna att sitta på golvet och må illa. Det värsta av allt var att det stog en gubbe framför mig som stog så hans rumpa var i mitt ansikte nästan, och att när en kille skulle kliva av och blev tvungen att kliva över våra väskor så sa han "Men jävlar vad mycket saker!" med sur röst (något liknande). Jag blev riktigt arg, om det var så jobbigt att kliva över några väskor så hade han ju kunnat sitta på golvet i en timme själv och fått vara illamående. Sedan när vi väl kommit till Sollefteå märkte han som körde bussen att det var en lös skruv i framdäcket eller vad det var, jag tyckte mig höra något sådant. Så då fick vi åka och byta buss, och sedan när vi äntligen kom hem till Ramsele kom mamma och hämtade mig och vi åkte och köpte pizza. Resten av kvällen har jag ägnat åt att vara ute och fota bl.a kossor. Haha! Får väl se om jag tittar på film med mamma sedan eller något, håller på att ladda ner Heartbreak Hotel till mamma, och hon ska få se Norbit nu när jag väl är hemma också.

Jag saknar Emil, har knappt talat med honom idag. Han skulle ringa men han inte gjort det, men eftersom han festar så vet jag ju hur han brukar vara då. Den större delen av tiden när han är full ägnar han inte någon som helst tid åt mig, jag är nästan som osynlig. Då blir jag såklart irriterad och besviken, och när jag försöker tala med honom så skrattar han bara och talar med någon annan istället. Men men, nu spelar ju inte det någon roll egentligen.
Jag ska ha fotat bilder till en artikel tills på måndag, och ha börjat skriva på artikeln tills på onsdag. Det enda problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva om, eftersom jag inte direkt gör något på fritiden och så. Men jag får väl se om det kommer upp någon idé under kvällen eller så.

Emil Edström, du är bäst! <3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback