Och som jag önskar att du var här nu, jag vill bara höra dina hjärtslag.

Datum: 2007-08-09 Klockslag: 01:08:52

Min dag? Jo, det började med att jag vaknade vid halv tre då pappa kom hem från jobbet. Sedan klev jag upp och fixade till mig, ringde runt lite och gick sedan bort på isbanan och höll de andra sällskap där. Sedan satt vi där i 1-2 timmar tills jag och Mimmi hämtade hennes moped, styrde bort den till Ok och fick hjälp med att tanka den. Det roligaste med hela den händelsen var att hon skulle få pengar av sin mamma till bensinen, och vi förväntade oss att det skulle gå på någon hundralapp.. Men när Mimmi frågade sin pappa hur mycket en full tank kostade fick hon till svar "Ja.. ungefär 35 kr.", liksom.. 35 kr för en full tank? Omg, det var riktigt roligt. Iallafall så tog vi mopeden, köpte godis och glass och stack ner till älven, satt där och hade det allmänt skönt bara. Efter vi suttit där en ganska lång stund så kom Mimmi på att vi kunde beställa pizza och äta, så för första gången någonsin ringde jag och beställde något (vilket jag är väldigt nöjd med nu i efterhand). Vi tog mopeden och åkte upp och hämtade pizzan, jag skulle vilja se oss åkandes där på mopeden, när Mimmi har pizzakartongerna i sitt knä, och jag som håller om henne och på så vis håller i pizzorna. Lite svårt att förklara, men lite roligt borde det  nog allt ha sett ut. 
Nu ikväll har vi bara varit ute och åkt bil med Rune och sedan for vi hem till Mimmi och kikade på "The eye", som var lite väl uttråkande så jag drog mig hemåt innan filmen hade kommit till sitt slut. Påväg hem talade jag med Emil i telefonen, tur det, för jag var en aning rädd efter att ha tittat på filmen. Sedan sa vi hejdå och jag satt mig här, som vanligt.

Usch vad jag saknar Emil, vill bara ha honom här. Men nu är det inte så länge kvar tills jag får träffa honom och det känns otroligt skönt. Längtar efter att få se hans leende, känna hans lukt och bara känna känslan av att ha honom i närheten. Snart åker vi och tittar på lägenheten också, vilket är ganska efterlängtad det också. Sedan när jag satt lägenheten och vet vad som kommer behövas blir det till att börja packa, gud så roligt. Fast ändå hemskt på ett sätt, att ta mina saker och åka iväg och lämna dem på ett annat ställe.
Men men, idag har jag inte så mycket mer att komma med.. Är bara de vanliga tankarna, som jag så många gånger förr skrivit om.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback