Första veckan i Bangkok

Datum: 2014-11-17 Klockslag: 09:12:35

Tidig frukost på Arlanda innan flyget till Bangkok gick vid 06.15. Jag grät inte en droppe på flygresan, framsteg!
 
Första underbart goda jordgubbssmoothien från favoritcafét bon au pain här i Bangkok.
Vi bor i en lägenhet på huvudgatan Sukhumvit soi 24. Mitt i smeten med andra ord! Här är en bild från första promenaden i Bangkok.
Lägenhetshotellet som vi bor på är fint och jag känner mig redan hemma här efter en vecka.
På takterassen spenderar jag några timmar varje dag, så härligt!
Gymmet har jag t.o.m ägnat ett besök, haha!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback