Vad har hänt sedan sist?

Datum: 2014-03-21 Klockslag: 13:13:00

Händer ju så mycket mellan varje gång jag skriver.. Men några saker som hänt är i alla fall;

ღ Jag fick ett C på omtentan jag gjorde förra helgen och är nu officiellt helt färdig med min utbildning!
ღ Pga all migrän jag haft sedan jag började jobba har jag valt att gå ned till 80% på prov fram till v. 24.
ღ Blev överraskad av min fina man med en natt i en fin svit på Clarion hotell i Stockholm på alla hjärtans dag.
ღ Varit på läkarbesök och tagit massa prover, och fått svar på att det inte finns några som helst tecken på lymfom eller annan blodsjukdom. Puh!
 ღ Annars har jag mest bara spenderat all ledig tid med mannen, här eller i Stockholm!
 


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback