Förra helgen

Datum: 2014-02-12 Klockslag: 19:41:50

Förra helgen var tanken att jag skulle åka till Peär på fredagkväll och stanna till söndagen, men när jag satt på tåget och var i Södertälje så ringde han och sa att han blivit sjuk.. Så eftersom jag inte ville bli smittad så ringde jag till Lars och hörde om jag kunde komma och sova hos dom istället, vilket jag kunde. Så helgen spenderades hemma hos dem istället! Vi åkte ut till Farsta centrum och shoppade lite, såg på Melodifestivalen och medan dom andra åkte och tittade på Daniels fotbollsmatch så var jag hemma och passade Alicia. Lite kvalitetstid för lilltjejen & faster! :) Så även om helgen inte riktigt blev som planerat så blev det en riktigt bra helg.

Tog med mig Alicia ut och gungade i parken, världens snällaste lilla unge tror jag!
"Tröstshoppade" lite för att jag saknade Peär. Typiskt mig! Haha.
 
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback