22 september

Datum: 2013-09-22 Klockslag: 13:53:54

Herregud så skönt det har varit med en helt lugn helg här hemma, det var precis vad jag behövde! I fredags efter praktiken så städade jag iordning här hemma för att jag skulle få besök av Markus. Så han kom över hit och åt thaimat & tittade på Idol. Igår så fick jag något ryck och började rensa bland alla papper, skolgrejer & böcker här hemma. Satte in alla föreläsningspapper och sånt i pärmar, slängde en hel massa papper och gjorde lite bättre ordning helt enkelt. Sedan gjorde jag en riktigt god middag och spenderade hela kvällen i soffan. Tända ljus, pyjamasbyxor, min favoritcider & Hobbit - En oväntad resa blev en perfekt lördagkväll. 
 
Idag så¨har jag tvätt- och pluggdag! Har rivit ut hela tvättkorgen och är igång och ska tvätta ALLT. Upptäckte att vi fått en ny tvättmaskin nere i tvättstugan, så nu har jag två igång samtidigt. Så himla bra så man hinner med lite mer när man väl är där nere. Så nu medan tvätten är igång tänkte jag komma ikapp lite med skolarbetet, det har liksom hamnat efter såhär i uppsats- och praktiktider. 
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback