Mage & axlar

Datum: 2013-10-19 Klockslag: 11:32:04

Igår körde jag mage och axlar på gymmet. Har sån jäkla träningsvärk idag, särskilt i axlarna. Men såklart ska jag gå och bli förkyld nu när jag äntligen kommit igång på gymmet igen, så jäkla typiskt. Är tjock i halsen, täppt i näsan och huvudet värker. Så jag får nog skippa gymmet några dagar framöver.. I alla fall så spenderades fredagskvällen hemma hos Markus framför Idol med hämtmat från Akropolis. Inte helt fel! :)
 
Försöker verkligen med tentaplugget också, men har helt tappat motivationen. Känns omöjligt att jag ska kunna klara den där satans tentan om en vecka, men vi får väl se. Extra svårt blir det när man känner sig hängig och har huvudvärk.. Nu får veckan gärna gå snabbt så jag får åka hem och hälsa på min familj. 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback