Fredagsmys hos Lisa

Datum: 2013-10-13 Klockslag: 11:34:09

 
I fredags åkte jag in till Jönköping för att plugga med Lisa och sedan ha fredagsmys framför Idol. Blev dock inte så mycket pluggande, slutade med att vi mest bara satt och snackade en massa skit! Sedan blev det tacos till middag och så gjorde vi hallonsorbet som vi åt när vi tittade på Idol. Jag har sockerlöfte just nu (tills den 26e då jag åker hem) och därför får man vara lite kreativ när det gäller att äta något gott på helgen. Sov i alla fall över hos Lisa och Fredrik och åt en mysig frukost innan vi degade i soffan resten av dagen. Innan jag åkte hem vid 18 så hade jag lyxen att bli bjuden på middag igen. Ibland har man det himla bra!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback