-

Datum: 2013-10-16 Klockslag: 21:29:48

På grund av huvudvärk och att jag haft ont i ena axeln har jag inte gymmat något sedan i söndags, men igår så bestämde jag mig för att masa mig dit och köra ett benpass! Och förutom det så tog jag två promenader under dagen också, inte så dåligt. 
 
Idag tog jag mig trots det gråa och trista vädret ut på en 5-6 km's promenad med Erika i andra sidan luren. Hade jag inte pratat med henne hade jag förmodligen vänt hem ganska snabbt då det började regna efter kanske 1 km. Hade tänkt gymma ikväll också, men på grund av huvudvärken så valde jag att vara hemma och slappa istället. Ska försöka sova redan nu så kanske jag kan sova ut riktigt så att jag känner mig pigg och kry imorgonbitti. Jag hoppas på det, för nu vill jag tillbaka på gymmet igen!
 
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback