Mycket som händer i livet just nu

Datum: 2013-11-16 Klockslag: 16:37:00

Man kan verkligen säga att det händer mycket i mitt liv just nu.
 
Jag läser den sista kursen i utbildningen, på måndag börjar min praktik på psykkliniken i Eksjö och igår var jag på två anställningsintervjuer (och på tisdag ska jag på en tredje). Snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv, och det känns så himla spännande. Är otroligt intresserad av ett av jobben, så jag hoppas verkligen att jag blir erbjuden att börja jobba där. Får se hur det känns efter intervjun på tisdag också, kanske dyker det upp ännu någon intervju framöver också.
 
Jag ser så himla mycket fram emot att veta var jag ska börja jobba så att jag kan börja läsa in mig mer på just det området osv. Vad spännande livet känns!
 
Nu ska jag ta en paus i tentapluggandet och äta tacos och titta på Harry Potter-filmen som går på tvn.
 
Åt tacos till Idol igår också, kör i favorit i repris idag. Så gott!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback