Hur gick det?

Datum: 2013-11-21 Klockslag: 19:25:12

Ja, hur gick det nu då med intervjuerna? Blev erbjuden två av jobben i tisdags, och idag bestämde jag mig för att tacka ja till en heltidstjänst på strokeenheten i Eksjö. Jag är så himla glad! Har oroat mig så mycket för hur det skulle lösa sig med jobb och ekonomin, och nu slipper jag oroa mig längre. Att arbetsplatsen känns helt fantastisk är ju ett otroligt stort plus också. Strokeenheten ligger i den nybyggda delen av sjukhuset och öppnade förra året, så ni kan ju tänka er hur fräscht och fint det är där.
 
 
Nu ska jag plugga en liten stund innan jag ska se Blacklist, äta lussebulle och dricka glögg. Praktik 06:45-16:00 imorgon, sedan tar jag helg ända tills på tisdag, lyx! Helgen kommer dock vara fylld av tentaplugg, men ändå..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback