Fredag

Datum: 2013-05-24 Klockslag: 19:25:02

Redan helg igen, gud vad fort tiden går. Har haft jobbig huvudvärk idag så därför fick det bli en vilodag, passar på att äta lite gott till Let's Dance också.
 
Har skött träningen bra annars i veckan.
 
Måndag: ben & rumpa.
Tisdag: mage & axlar.
Onsdag: vilodag, tog en joggingtur runt sjön bara.
Torsdag: biceps & rygg, plus 30 min crosstrainer.
 
Det är SÅ roligt att jag verkligen kommit igång nu. Känns tråkigt att inte gå på gymmet ikväll, men jag vill inte förvärra huvudvärken. Får hålla mig till imorgon, då blir det ett triceps- & bröstpass. CSN kom idag också, så imorgon på min lediga dag tänkte jag gå på stan och titta efter gymhandskar och lite nya träningskläder. Hoppas på att hitta något fint!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback