Tentafirande!

Datum: 2013-03-28 Klockslag: 20:22:00

 
Efter tentan i måndags så blev det en lunchdejt med Lisa på Subway, följt av några timmars shopping. Var länge sedan vi hittade på något tillsammans, så det var riktigt roligt att gå på stan & snacka lite skit. Jag köpte en keps, ett par leggings, en tunika (på bilden), en tröja & en mugg från Green Gate. 
 
Igårkväll efter tentan så gick jag och Lina en snabbis på stan också, och då fick jag med mig tre par trosor och ett par jeans hem. Visade en bild på jeansen för pappa efter att jag sett dom i måndags, så sa han att jag kunde få dem av honom om jag ville - så såklart köpte jag dem igår! Svängde även in på Subway då med och köpte lite mat innan vi satte oss i bilen och åkte vidare hemåt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback