#icaniwill

Datum: 2013-02-17 Klockslag: 17:52:34

Igår gick jag en sväng på stan och tittade i lite affärer. Hade fortfarande inte handlat upp presentkortet på H&M som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent, men när jag kom hem hade jag med mig ett par nya träningstights. Gråa med vita & turkosa detaljer, sitter hur braa som helst dessutom. Invigde dem med ett ben- & rumppass idag på gymmet. Var så himla pepp hela passet och det gick så bra, nu längtar jag efter att få gå dit imorgon igen!
 
Nu ska jag plugga en stund innan jag ska diska. ta en dusch & sen mysa ner mig med en apelsin eller två framför Johan Falk 21.00.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback