1 augusti

Datum: 2013-08-01 Klockslag: 13:15:41

Har verkligen varit världens sämsta bloggare i sommar, men jag har ju haft så fullt upp med allt annat - framförallt jobb. Men nu har jag bara 7 arbetspass kvar, var tog sommaren vägen egentligen? Det är liksom första augusti idag, helt sjukt! Börjar få lite panik över att sommaren faktiskt snart är slut.. Men jag får tänka på allt bra som kommer hända framöver istället, att jag t.ex bara har en termin kvar på högskolan innan jag är färdig sjuksköterska. Hur sjukt är inte det? Gud vad jag längtar. Men innan jag återgår till den sista terminen på skolan tänkte jag göra ett stopp i Norrköping och spendera en långhelg med min älskade bästis som jag träffat på tok för lite den senaste tiden. SAKNAR DIG!
 
I alla fall, jag tänkte försöka bli lite duktigare med bloggandet nu. Ska göra ett inlägg med bilder från vår helg i Stockholm snart tänkte jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback