1a april - slutspurt!

Datum: 2013-04-01 Klockslag: 10:19:04

Nu är det två månader kvar till sommaren - två månader att lyckas gå ner dom där sista fyra kilona. Så nu ska jag köra en slutspurt!
 
- Försöka köra tre sockerfria veckor (till den 25e då jag åker hem till Ramsele).
- Planera kosten bra under praktiken, så det inte blir något fusk pga hunger eller stress.
- Hålla mig till mina 1650 kalorier och försöka äta 5-6 mål om dagen. 
- Försöka köra två styrkepass (halvkroppspass) och två konditionspass i veckan.
 
När det gäller träningen säger jag försöka eftersom jag kommer ha praktik på heltid + att jag pendlar, så det kommer bli väldigt långa dagar. Har dessutom plugg att sköta under praktiken! Men ska försöka få in så mycket träning & promenader som det bara går. 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback