Ny vecka och nya tag

Datum: 2012-09-24 Klockslag: 11:47:00

Tredje helgen i rad nu som jag svullar. Tror jag är sockerbakis idag. Usch.
 
Jag älskar ju godis och allt sånt onyttigt, men man känner verkligen skillnaden i kroppen när man äter ganska bra, inte massor av socker och kolhydrater, och när man är fullproppad av sånt. Nej, nu har jag ny energi till att äta "nyttigt". Äter ju typ vad jag vill (så det är ju inte BARA massa nyttiga grejer) men håller mig till 1400 kcal om dagen, och då kan man inte äta saker som t,ex är fullproppade med socker.
Otroligt trött på att jag i torsdags på gymmet började känna av lite ont i halsen, och det har ju fortsatt under helgen också. Jag vill ju trääääna! Suck. Bara att vänta ut skiten antar jag!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback