30 min core

Datum: 2012-09-13 Klockslag: 21:15:00



Core-passet på 30 min var faktiskt roligt, och JÄVLIGT jobbigt. Mina ben bara skakade tillslut, lär inte kunna gå normalt dom kommande dagarna. Ni vet, när det ser ut som om man bajsat på sig. Haha! Kommer förmodligen fortsätta gå på passet en gång i veckan, kändes somalm man fick ut väldigt mycket av bara 30 minuter.
Annars har jag tagit en varm dusch och hoppat i min onepiece och bara myst. Tände lite ljus och tittade på Uppdrag granskning om Johan och Martin. Så hemskt, men också så fantastiskt att dom äntligen blivit fria! 
 
Imorgon är det heldag i skolan och sedan blir det fredagsmys med Lisa. Någon film och lite grönsaker och dipp blir det nog. Ska bli skönt med helg och sovmorgon. 

kommentarer
Postat av: lydia

Jag ställer in ett program som heter typ.. fatburn och på den är det tre toppar ..||..|||..||.. precis sådär ser den ut hahah! sen bara kör tror jag. kan ju säga att jag ganska nyligt kunna bränna så pass mkt. när jag ha stått på den i våras så kunde ja stå typ lika länge men brännde typ hälften...

2012-09-20 @ 14:26:33
URL: http://libbiya.blogg.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback