Tusen tankar

Datum: 2012-10-02 Klockslag: 17:12:00

Igår började en ny kurs, Omvårdnad III. Fick även information om listningen, som innebär att man väljer vilka kurser man vill läsa sista året och hur man vill lägga upp dem. Jag planerar att nästa termin (termin 5) inrikta mig på min profil och skriva c-uppsats, och spara Omvådnad IIII och två valbara kurser till termin 6. Vilket isåfall betyder att jag under min sista termin kommer ha 12 veckors praktik, då jag planerar att välja VFU som en valbar kurs. Inte helt fel, då slipper man känna sig så grön när man kommer ut!
 
Då är den stora frågan bara, vilken profil ska jag välja? Står nog mellan Omvårdnad med fokus på smärta och smärtbehandling och Omvårdnad med fokus på sviktande cirkulation. Den 15 oktober ska jag ha bestämt mig. Kaos i hjärnan.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback