Plugg, plugg och plugg

Datum: 2012-11-25 Klockslag: 16:20:25

Varit sjuk i princip hela veckan, så nu kämpar jag på med både tentaplugg & IVP-skrivande. Puh! Kommer vara på praktiken 6/7 dagar nästa vecka för att ta igen att jag varit sjuk nu i veckan. Ska alltså hinna med att tentaplugga och skriva färdigt IVP:n under nästa vecka också.. Behöver jag säga att jag längtar tills den här kursen är slut? Så man får andas ut lite.
 
Förutom att plugga har jag tvättat en massa idag, har även bytt till röda sängkläder nu inför advent och allt. Riktig julnörd är jag, haha! Ska strax iväg på ica och handla lite grejer för att göra lasagne, blev så himla sugen på det igår. Riktigt gott och passar dessutom bra att ha med i matlådan på praktiken imorgon. Perfekt med andra ord!
 
Hur klockren?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback