Lördag

Datum: 2012-03-10 Klockslag: 11:17:23

Igår somnade jag i soffan innan klockan ens hunnit bli 20, och sedan när jag vaknade runt 21 så gick jag och la mig i sängen och somnade om. Vaknade vid 08 imorse men kände att det var lite väl tidigt att kliva upp, så sov till 09 då jag klev upp och la mig i soffan och tittade på Jims värld. Även om det är väldigt roligt att vara på kirurgen så är det otroligt skönt att vara lite ledig nu under helgen! :)

Har inte hunnit göra så mycket ännu, tänkte göra mig lite frukost och fylla i bedömningsformuläret inför mittutvärderingen som jag har med Karin (min handledare) och huvudhandledaren på kirurgen på måndag. Känns lite nervöst, men ska samtidigt bli skönt att höra hur Karin tycker att det går för mig & hur vi ska gå vidare för att jag ska uppfylla alla mina mål. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback