Torsdag

Datum: 2012-06-15 Klockslag: 16:51:46

Igår hade jag en inskolningsdag på jobbet mellan 7-16. Sedan när jag och mamma slutade jobbet så åkte vi på pizzerian och köpte middag, jag åt en skitgod kebabtallrik! Rafnas kebabsås är verkligen världens godaste. Sedan när jag kom hem så väntade lite post på mig, bl.a Arbetsliv och organisationstentan som läraren rättat & skickat. JAG KLARADE DEN! Så jävla skönt, med tanke på att jag låg i sängen med migrän större delen av veckan innan tentan. Otroligt skönt att slippa bry sig mer om dem.

Efter middagen tog jag och Taimy en härlig promenad ner till älven där hon fick springa lös.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback