Söndag & sista dagen här hemma

Datum: 2012-01-08 Klockslag: 13:20:23

Sista dagen hemma i Ramsele idag, känns himla tråkigt faktiskt. Jag hade gärna kunnat stanna en vecka till eller så, men är ändå riktigt glad över att jag faktiskt kunnat vara hemma under hela tre veckors tid. Har haft det så roligt & det har varit så härligt att träffa alla igen. 

Idag ska jag hinna med att packa, fixa lite skolgrejer (tråkigt som satan!) och träffa barnen, Elina & Dea, Erika(?) och ha en mysig hemmakväll med mamma & pappa. Vi ska laga någon ny sorts mat idag som verkar jättegod, och sedan ska vi göra marängtårta med daim till efterrätt. Mums! Skulle vilja spendera en massa tid med kattungarna också, men som min allergi är just nu vet jag inte om det är möjligt. Jag ser rent ut sagt förjävlig ut så som mina ögon svällt upp och min näsa är röd av allt snytande och nysande. DET ska faktiskt bli skönt att slippa nu när jag åker här ifrån, och den ständiga känslan av att vara förkyld.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback