För min familj

Datum: 2012-01-20 Klockslag: 16:14:42

Micke är på gymmet så jag passar på att lyssna på Gotye på hög volym & sjunga med. Sitter och tittar runt på tatueringar och funderar lite.. Är riktigt sugen på att göra en tatuering nu, som så många gånger förr. Finns så mycket jag vill göra, men är inte heeelt säker. Men något jag funderat på länge är att göra fem svalor, som står för mina föräldrar & tre syskon. Just biten med att tatueringen ska betyda något är viktigt för mig, jag vill inte göra något bara för att det är snyggt. Tänker mig något liknande som på bilden nedan, så himla fint! Fast jag tror dock att jag skulle vilja att mina svalor var lite mindre än på bilden, och inte i samma "mönster".



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback