Grattis älskling på 22-årsdagen!

Datum: 2012-02-04 Klockslag: 15:32:14

Vilken härlig lördag! Eftersom Micke fyller år så gick jag ner på stan och kollade på presenter efter frukosten. Hittade två tröjor, en pullover från Lyle & Scott och en cardiganliknande tröja. Sedan gick jag förbi Elsies, Nässjös bästa fik, och köpte två räkmackor. Fanns tyvärr inga små bitar smörgåstårta, men en räkmacka dög också bra. Så när jag kom hem så öppnade Micke paket, vi fikade och sedan har jag just sminkat mig.

Vi har bokat bort på Akropolis vid 17, och sedan vid 19 så är det bio & biopopcorn som gäller. En perfekt lördag med andra ord!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback