Före- och efterbilder

Datum: 2012-12-15 Klockslag: 23:34:19

Istället för att skämmas över att jag för inte så länge sedan såg ut som på den vänstra bilden tänker jag istället vara SÅ JÄVLA STOLT över att jag numera ser ut som på den högra bilden. Det är först när man sätter bilderna såhär bredvid varandra som man faktiskt ser skillnaden. Jag har fortfarande en lång bit kvar innan jag kommer att vara nöjd, men jag är så otroligt glad och stolt över vad jag uppnått under hösten. Tappat 7 kg på ca 3½ månad. Hoppas på att kunna nå min målvikt (56 kg) innan mars.
 
Men nu (eller ja, på onsdag) tar jag ett juluppehåll från min viktnedgång, och hoppas på att vågen inte visar allt för mycket plus när jul och nyår är över! Ser fram emot att ha nya mål att uppnå 2013!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback